Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


08.07.2019

Narzędzie EDR

ESET Enterprise Inspector
08.07.2019

Usuwanie skutków awarii

Veeam Availability Orchestrator v2
08.07.2019

Indywidualna konfiguracja

baramundi Management Suite 2019
05.07.2019

Technologia Ceph

SUSE Enterprise Storage 6
05.07.2019

Szybkie i bezpieczne...

Konica Minolta bizhub i-Series
05.07.2019

Edge computing

Atos BullSequana Edge
04.07.2019

Terabitowa ochrona

Check Point 16000 i 26000
04.07.2019

Obsługa wideokonferencji

Poly G7500
04.07.2019

Laptop biznesowy

Fujitsu LIFEBOOK U939X

Dane organizacji pod kontrolą

25-03-2019

Workplace Hub to urządzenie All-in-One, które jest połączeniem sprzętu, oprogramowania i usług IT. Platforma ta opiera się na oprogramowaniu Konica Minolta i działa na wydajnym serwerze HPE. Rozwiązanie integruje punkt dostępu Wi-Fi dla pracowników i gości, wielofunkcyjną drukarkę oraz wirtualne środowisko pracy. Ekosystem pozwala na uruchomienie systemów biznesowych takich jak ERP, DMS, OCR czy BPM. Wszystkie te funkcje łączy jedno urządzenie, które zajmuje powierzchnię jednego metra kwadratowego.

Współpraca z firmą Microsoft pozwoliła na zintegrowanie środowiska Office 365, w tym wymiany, przechowywania i współdzielenia plików czy bezpośredniego dostępu do poczty, zadań i kalendarza. Oprogramowanie Acronis umożliwia odzyskiwanie i tworzenie kopii zapasowych danych. Platforma została także wyposażona w zaporę sieciową następnej generacji i rozwiązania ochronne Sophos, które monitorują ruch sieciowy i reagują na potencjalne zagrożenia.

Workplace Hub powstał z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które borykają się z problemem niedoboru specjalistów IT lub z brakiem środków na poszerzenie kadry. Nad sprawnym działaniem platformy czuwają system aktywnego monitoringu sprzętu i oprogramowania oraz globalne centra wsparcia technicznego. konicaminolta.pl

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"