Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


30.11.2020

Analiza na żądanie

Sophos Rapid Response
30.11.2020

Architektura dla chmury

VMware Modern Network
30.11.2020

Projektory laserowe

Acer VD6510i i PD1530i
27.11.2020

Dla małych firm

Nowości w ochronie ESET
27.11.2020

Dynabook

Dynabook poszerzył swoją ofertę laptopów biznesowych o dwa nowe produkty aspirujące do...
27.11.2020

Wydajny NAS

QNAP TS-h2490FU
26.11.2020

Monitory dla profesjonalistów

Sony BRAVIA BZ40H
26.11.2020

Jeszcze szybsze serwery

AMD Instinct MI100
26.10.2020

Nowa wersja nVision

Można już pobierać nową wersję nVision

Telefonia w chmurze

23-10-2020
Firma NFON uruchomiła dystrybucję produktu Cloudya usprawniającego komunikację biznesową. To wsparcie dla call center osadzonego w chmurze zgodnie z modelem komunikacji PBX. Narzędzie za sprawą rozwiązań takich jak Ncontactcenter i Nvoice dopasowane jest do wyjątkowo popularnej w ostatnim czasie platformy Microsoft Teams. Cloudya zapewnia dostęp do zaawansowanych funkcji rozmów głosowych, a także umożliwia komunikowanie się z każdego miejsca na świecie przy użyciu dowolnego urządzenia – telefonu komórkowego lub stacjonarnego, przeglądarki z dostępem. Dodatkowo Cloudya zapewnia szyfrowanie end-to-end, dzięki czemu zminimalizowano ryzyko, że informacje przechwycone np. w scenariuszu man-in-the-middle zostaną odszyfrowane.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"